Népszerű bejegyzések

2017. május 9., kedd

Az ellenállhatatlan piros asztalterítőm, miből is készült?


Viaszosvászon vadászatra indultam április végén.
Miért is?
Családom, új asztalterítőt kért a kerti asztalra.
Rengeteg üzletet felkerestem, gyönyörű viaszosvásznakat találtam.
Az ára viszont nem tetszett. Elhűlve tapasztaltam, hogy igencsak felment az ára.
Nyomozásom, nem hiábavaló volt. 
Egy igen kedvező ajánlatot kaptam, ott, ahol nem is reméltem.
Műbőrt ajánlottak nekem. 
Színe, a kedvencem. 
Piros. 
Nem a tégla-piros, hanem 
az az élénk, 
meggypiros.

Egyből bele is szerettem.

Miért jó? 
Könnyen tisztán tartható.
Nem kell szegni, így olyan formára szabhatom, amilyenre akarom.
Természetesen, maradtam a klasszikus formánál.
Mire jó még?
Táska készíthető belőle, és még kabát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése